تعریفوتمجید اصلی seo چه است ؟
بهینه سازی (سئو) که از کلمه و واژه Search Engine Optimization گرفته شدهاست. یعنی seo مطلوب محتوا وبسایت ؛ که امداد مینماید مشتریان از روش موتورهای کاوش مثل گوگل وبسایت متبوع را شناسایی نمایند.بهینه سازی تیم عمل هایی میباشد که در طراحی وب، گزینش استراتژی محتوایی و ایجاد محتوا انجام میدهیم تا رده بهتری در نتیجه ها جستجوی گوگل کسب کرده و بازدیدکننده بیشتری برای وب سایت جذب کنیم. به این جهت فراگیری بهینه سازی در بالابردن رده و بها تارنما شما نقش مهمی داراست و توصیه می شود مدیران تارنما ها فراگیری seo و بکارگیری آن را دور از شوخی بگیرند.
بهینه سازی (سئو)
seo نصیب مهمی از دیجیتال مارکتینگ است و هرکس که اهمیت موتورهای کاوش را دانسته به تاثیر seo در دیجیتال مارکتینگ پی میبرد.
برا مطالعه اضافه اینجا رو کلیک فرمائید :
همینطور برای شناخت بیش تر با مباحث دیجیتال مارکتینگ روی لغات پایین کلیک فرمایید :
یادگرفتن دیجیتال مارکتینگ
استراتژیهای دیجیتال مارکتینگ
ابزارهای دیجیتال مارکتینگ
هدف ها seo چه میباشد ؟
۱-تاثیر بسیار زیاد در بازدید وبسایت
۲-ارتقا ترافیک وبسایت
۳-تاثیر در برندینگ
۴-بهبود مرتبه تارنما در موتورهای جستجو گر
۵-ارتقا ترازو فروش محصول ها
تکنیک های seo
seo کلاه سپید :
نحوه هایی که با ضوابط گوگل به طور کامل تطبیق داراهستند و درواقع به طرز های صحیح و خوب گفته میشود.
بهینه سازی کلاه سیاه :
طرز هایی که با قانون ها گوگل به هیچ عنوان تطبیق ندارند و درواقع به شیوه های بد seo گفته میشود و خطر جریمه شدن از روش گوگل را داراهستند.
بهینه سازی کلاه خاکستری : این نحوه ترکیبی از دو طریق روایت شده میباشد.
تکنیکهای مهم و اصلی seo :
محتوا خیلی خیلی مهم میباشد.
در واقع محتوا پادشاه میباشد. محتوای تک و کیفیت خوب، شایسته ترین راه و روش برای جذب مخاطب از روش گوگل میباشد؛ البته در حالتیکه ساختار وبسایت شما از حیث بهینه سازی باصرفه نشده باشد و همین طور محتوا هم seo گردیده نوشته نشود، نمیتواند درافزایش بازدید تاثیرگذار باشد.
نکته دیگر اینکه محتوا نباید صرفا محدود به مقالهها آموزشی باشد. کلیه بخشهای وب سایت می بایست مطالب مطلوب داشته باشد. معرفی تولیدات، برگههای در رابطه ما، تماس با ما و غیره هم می بایست متنهای خلاصه و موثر داشته باشد تا استفاده کننده بتواند داده ها مفیدی را به دست بیاورد.
ادراک کلمه ها کلیدی
با اینکه لغت ها کلیدی دیگر مانند قبلی در گوگل چندان اهمیت ندارد؛ ولی یوزرها با لغات و عبارت در گوگل به کاوش میپردازند. پس در ساختار seo و تایپ کردن محتوا به لغت ها کلیدی و رده آنان اعتنا فرمایید. برای هر تارنما لغات کلیدی متعددی موجود هست؛ ولی بر روی آنهایی تمرکز نمائید که بیشترین کاوش را در گوگل را داراهستند.
خودتان را جای کاربرسایت بگذارید
نخستین از همگی، یوزرها خویش را بشناسید. خصوصیتهایی آنهارا باز نگری نمائید و تا به داده ها آماری صدق دست پیدا فرمایید. خویش را جای آنها بگذارید و براساس نیاز کاربرها وب سایت خویش را پباده سازی کرده و محتوا ساخت فرمائید.
تیتر را دورازشوخی بگیرید
یوزرها دیگر بر روی عنا وین تکراری کلیک نخواهند کرد؛ حتی چنانچه نکات جدیدی در متن مندرج باشد. تیتر کلیشه ای گزینش نکنید.لاف ننویسید. استفاده کننده با تیتر وارد وبسایت شما میگردد و چنانچه هیچ تناسبی با متن مشاهده نکند، سریع تارنما را شکاف می کند و این میتواند جراحت بدون شوخی به تارنما شما بزند.
تولید پیوندهای داخلی و فرنگی
پیوندهای داخلی و فرنگی، تاثیر متعددی در ارتقاء seo تارنما در کمترین دوران میباشد. استفاده کننده زمانی وارد وبسایت شما میگردد، بایستی اورا با ساخت لینک و پیوندهای داخلی به دیگر صفحه ها دارای ربط هدایت نمایید، بهاین رخ هم وی بیش تر در وب سایت شما میماند و دیگر مطالب و تولیدات را مشاهده نماید و هم اینکه seo تارنما شمارا بهبود خواهد بخشید.
پیوندهای فرنگی یعنی به عبارتی لینک و پیوندهایی که استفاده کننده از سایر صفحه ها به وب سایت شما هدایت مینماید. کانالهای اجتماعی شایسته ترین مورد برای تولید لینک و پیوند فرنگی به تارنما میباشد. این نکته را در حیث بگیرید که استفاده کننده را به ورقه اصلی وبسایت نفرستید، بلکه به کاغذهای پر بازدید و اصلی که مربوط به مقاله درج شده در کانالهای اجتماعی میباشد، هدایت فرمایید.
عمل در کانالهای اجتماعی
هریک از کانالهای اجتماعی استراتژی مخصوصی دارااست و هر بیزینسی بایستی در یک کانال اجتماعی کار نماید. ولی پیشنهاد می گردد که همه کسب وکارها در چهار کانال چهره بوک، اینستاگرام، گوگل پلاس، توییتر و لینکدین عمل نمایند؛ چون اخذ هر بک لینک و پیوند از این کانالها قیمت اکثری در seo وب سایت داراست. البته تنها یک کانال میباشد که برای هر کسب وکاری مطلوب خیس میباشد و بهتر میباشد تمرکز بیشتری روی آن قرار دهد.
متا تگ
متا تگها را ابزار معرفی کاغذ شما به گوگل در کاوش میباشند، همان دیگر متا تگها شناسنامه هر ورقه میباشند که در آن تیتر، عبارات کلیدی و توضیحات نوشته میشود. امروزه مهم ترین متاتگ، متاتگ توضیحات میباشد. شما دراین متاتگ، خلاصهای از مقاله نوشته در حداکثر ۵۰۰ واژه و کلمه بیان خواهید کرد و از مهم ترین ابزارهای گوگل برای درجه دهی و اکران وبسایت در ورقه اکران کاوش میباشد؛ حتی خویش یوزرها هم با قرائت این نصیب و دارای ارتباط فهمیدن آن با زمینه کاوش وارد تارنما میگردند.
seo عکسها
سرعت وبسایت استدلال مهمی برای سکو دهی در گوگل میباشد. عامل ها زمتعددی بر ارتقاء و کاهش سرعت وب سایت موثر میباشد؛ البته مهمترین آن seo عکس میباشد. هرچه حجم عکسها طولانی تر باشد، سرعت بار گذاری و بالا وارد شدن کاغذ طولانی تر خواهد شد.
تا جایی که مقدور میباشد حجم عکسها را کاهش دهید. و از فرمت jpeg به کارگیری فرمائید.از پیکان و عکسهای متحرک به کار گیری نکنید، زیرا بوسیله مرورگرها هم دیگر پشتیبانی نمیشود.
چهت نیل به سئوی مطلوب، ابزار هایی نیز ارائه گردیده اند که به اشخاص در مدیر وبسایت و همین طور باز بینی بهینه سازی و ارتقا بهینه سازی وبسایت امداد مینمایند که چنانچه بعضا از این خدمات را اسم ببریم میتوانیم به مثال های ذیل اشاره کنیم:
Google Webmaster
Google Analytics
Google AdWords
برای شناخت اضافه با این موضوعات میتوانید در کلاس های یادگرفتن بهینه سازی که در مشهد اجرا می شود در راءس کلاس های آموزشی رشدانا کمپانی فرمائید برای نام نویسی و یا این که رزرو کلاس ها اینجا کلیک فرمایید.
درباره این سایت